איך בוחרים עמדת קפה לאירועים? המדריך של TayCafe

מזיגת חלב

ארגון אירוע הוא משימה קפדנית הדורשת תשומת לב לפרטים כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת עבור המשתתפים. בין אינספור האלמנטים שיש לקחת בחשבון, מתן שירות בר קפה לאורחים שלנו יכול לשפר משמעותית את האווירה הכללית. בר קפה טוב לא רק מגיש קפה, המשקה הכי מפורסם בעולם (אחרי מים), אלה דואג לאווירה כללית של מינגלינג וחיבור. ריכזנו עבורכם את כל ההמלצות שלנו לבר קפה שירים את האירוע שלכם לשמיים.

ספל קפה

חשוב להבין את הקהל

לפני שצוללים לחיפוש אחר שירות בר קפה לאירועים, חיוני שתהיה לכם הבנה ברורה של צרכי האירוע שלכם. קחו בחשבון את מספר המשתתפים, את משך האירוע ואת ההעדפות הכלליות של הקהל שלכם. לדוגמה, אם האירוע הוא מסיבה והקהל הוא צעיר, לא חובה עמדת קפה, לעומת זאת בכנסים והרצאות עמדת קפה היא חובה. ועידה ארגונית עשויה להפיק תועלת מבר קפה מזמין, בעוד שמפגש חברתי מזדמן יכול לבחור במערך גחמני או טרנדי יותר ואפילו בקומקום וקפה שחור.

שיקולי תקציב

תקציב הוא גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות שלכם. חשוב למצוא שירות שמציע איזון טוב בין עלות ואיכות. השיגו מספר הצעות מחיר והתבצעו השוואה בין ההצעות. וודאו שהצעת המחיר כוללת את כל השירותים שאתם צריכים, כגון התקנה, פירוק וכל שירותים נוספים כמו מאפים או חטיפים. במידה ואתם רוצים לקחת את האירוע שלב אחד קדימה, ישנם חברות שמציעות בר נייד לאירועים שאפילו מגישים קוקטיילי קפה כגון אספרסו מרטיני או בלאק ראשן (קוקטיילים מעולים לכל הדעות).

מזיגת חלב

איכות

שירות בר קפה טוב צריך להציע קפה באיכות גבוהה והבנה בהכנת הקפה כדי לתת מענה להעדפות שונות. מומלץ לתאם פגישת טעימות על מנת להבטיח את איכות הקפה ולבחון את המגוון המוצע (בעיקר כאשר האירוע  הוא גדול – מעל 300 אנשים). עמדת קפה אמורה להכיל מגוון משקאות כדי לתת מענה לכלל האוכלוסיה – אספרסו, הפוך, נטול, מפורק, חלב סויה, שקדים, רגיל, דל שומן ותה. חשוב גם שהבריסטה ידע לעבוד עם כלל החומרים האלה.

ציוד ומיומנויות בריסטה

הציוד המשמש את שירות בר הקפה וכישורי הבריסטות חיוניים להענקת חווית קפה יוצאת דופן. חפשו שירותים המשתמשים בציוד ברמה מקצועית ומעסיק בריסטות מנוסים שיכולים ליצור מגוון משקאות קפה במהירות ובמיומנות, מבלי לשרוף את החלב. ישנם אפילו בריסטות ברמה גבוהה מאוד שיודעים לצייר בקפה.

אנשים בבית קפה

התאמה אישית ויישור נושא

בר קפה המיישר קו עם נושא האירוע שלכם ישפר את החוויה הכוללת. חפשו שירותים המציעים אפשרויות התאמה אישית, בין אם זה בצורת עיצוב, תפריט, או אפילו הלבוש של הבריסטות. דונו בנושא האירוע שלכם עם ספקי השירות ובדקו כיצד הם יכולים להתאים את ההגדרה שלהם כדי להשלים אותו.

בחירת שירות בר קפה נכון היא שילוב של הבנת צרכי האירוע שלכם, שיקולי תקציב והבטחת שירות איכותי. על ידי שימת לב לאיכות הקפה, למקצועיות השירות ולהתאמה לנושא האירוע שלכם, תוכלו לסיים אירוע מוצלח שמותיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

שיתוף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים

האם קפה מפריע לקשב וריכוז

קפה, משקה פופולרי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנו בשל טעמו העשיר והשפעותיו המעוררות, מכיל קפאין, ממריץ טבעי הידוע ביכולתו לשפר את הערנות הנפשית, המיקוד והריכוז.

למה כדאי להגיש קפה עם פירות

הגשת קפה עם פירות יכולה לשפר את החוויה החושית הכוללת ולספק שילוב מענג של טעמים, מרקמים וניחוחות. בעוד שקפה נהנה לעתים קרובות בפני עצמו, שילוב