איך להכין קפה קר היסטרי?

קפה קר

חודש יוני הגיע ואיתו השמש החמימה שמתחילה ללטף אותנו. בימים כאלה, אנחנו רוצים להחליף את הקפה החם המסורתי בקפה קר. המרכיבים של קפה קר דומים מאוד למרכיביו של הקפה החם, אך הכמות חלב הרבה יותר גדולה.

איך קפה קר משרת אותנו?

שבאים אלינו אורחים הביתה או שאנחנו בעצמנו רוצים להתפנק, קפה קר הוא הפתרון! יש משהו בנראות של הקפה הקר שהוא היסטרי לאורחים – לוקחים כוס גבוהה יפה, מוזגים את הקפה קר, שמים קש יפה ותענוג! למפנקים, אפשר לשים מעל הקפה קר קצפת מוכנה ואז בכלל שדרגתם את המראה.

איך מכינים קפה קר?

מרכיביו של קפה הקר כפי שהזכרנו קודם דומים מאוד לקפה החם – קפה נמס, סוכר/ סוכרזית, מעט מים חמים, קוביות קרח וחלב.
לגרסה עשירה של קפה קר, כמובן שמומלץ להשתמש בחלב מפנק שמיועד לקפה אבל לגמרי אתם יכולים להשתמש בקפה דל קלוריות וליהנות מקפה קר שאין בו הרבה קלוריות.

מתכון לקפה קר היסטרי!

בכל חנות לכלי בית ניתן למצוא קופסת פלסטיק שנראית כמו כוס + מכסה (בדרך כלל כחול) – אפשר להשתמש בזה לערבוב של רטבים וכאן למתכון שלנו של הקפה קר!

הכניסו לקופסה כפית גדושה של קפה נמס (איזה שאתם אוהבים) ואת כמות הסוכר שאתם שמים בקפה שלכם (מי ששותה בלי סוכר, אל תוותרו על לפחות חצי כפית).
לאחר מכן, שימו קמצוץ של מים חמים רק בשביל להמיס את הקפה והסוכר.
שימו 3 קוביות קרח גדולות ומלאו את הכלי עם חלב עד ה- 3/4 שלו.
סגרו טוב טוב עם המכסה ושקשקו במרץ. (יש לו 4 קליפסים לסגירה אטומה כדי שתוכלו לשקשק בלי שיתיז לכל עבר).
זהו! מזגו את קפה קר לכוס ארוכה מפנקת, מי שרוצה יכול להוסיף שפריץ של קצפת מוכנה, הוסיפו קש ארוך וכייפי והגישו לעצמכם או ליקירכם!

מעוניינים במתכון לאייס קפה? היכנסו >

שיתוף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים

האם קפה מפריע לקשב וריכוז

קפה, משקה פופולרי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנו בשל טעמו העשיר והשפעותיו המעוררות, מכיל קפאין, ממריץ טבעי הידוע ביכולתו לשפר את הערנות הנפשית, המיקוד והריכוז.

למה כדאי להגיש קפה עם פירות

הגשת קפה עם פירות יכולה לשפר את החוויה החושית הכוללת ולספק שילוב מענג של טעמים, מרקמים וניחוחות. בעוד שקפה נהנה לעתים קרובות בפני עצמו, שילוב