זה זמן מצוין להפסקת קפה: כל מה שחשוב לבדוק לפני שקונים מכונת קפה

מכונת קפה לעסק

החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את פינת הקפה בבית או במשרד? רעיון מצוין. מכונת קפה היא העוזרת הנאמנה שלנו והיא עובדת לרוב ברציפות בכל יום, במשך כל היום. אנחנו לא יכולים בלעדיה. היא שם כשאנחנו עייפים וזקוקים לזריקת עידוד (או מרץ), כשאנחנו עצובים וזקוקים לנחמה בדמות קפה שחור מהביל, כשאנחנו משועממים וזקוקים לאתנחתה לפני שנמשיך את היום או כשאנחנו בהפסקה וצריכים את הטעם המתוק־מריר המיוחד הזה שאנחנו לא יכולים בלעדיו.

אז הגיע הזמן למכונת קפה חדשה ומשודרגת שיש לה הרבה יותר מה להציע. מכונת קפה היא רכישה חשובה בהחלט. לפני כל רכישה – ובפרט לפני רכישה חשובה כמו מכונת קפה – כדאי לקחת רגע ולחשוב על כל הדברים שחשוב לבדוק לפני הקנייה. 

קפה טחון או קפסולות

קפה טחון או קפסולות – שאלת השאלות. אז מה אנחנו מעדיפים? קפה טרי שנטחן רגע לפני שהוא נמזג לתוך הכוס או קפה שכבר נטחן למעננו והוכנס לקפסולת פלסטיק צבעונית? ההבדל הוא כמובן בטְריוּת של הקפה, בניחוח שלו ובאיכות שלו. אין ספק שמכונת קפה שטוחנת את פולי הקפה הקלויים מספקת קפה טרי ואיכותי יותר, אך היא דורשת הקפדה יום־יומית על ניקיון. מכונת קפה קפסולות אומנם אינה מספקת לנו קפה טחון וטרי, אך הקפה שלה בהחלט יכול להיות איכותי וממותג. מכונת קפסולות כידוע אינה דורשת פעולות ניקוי אינטנסיביות לאחר כל הכנה, והודות לכך יש לה יתרונות תברואתיים. אם נרצה גם לפרגן לסביבה על הדרך, נוכל להוציא את הקפה מהקפסולות לאחר השימוש ולדשן בו את הצמחים במרפסת. את הקפסולות עצמן נוכל להשליך אל הפח הכתום.

עם מקציף או בלי?

זה תלוי – אנחנו אנשי חלב או לא? אם מדובר במכונה לשימוש ביתי ואנחנו לא יכולים לוותר על הקפוצ'ינו החם והמתוק בבוקר, כדאי שנרכוש מכונת קפה הכול כלול שמגיעה עם מקציף חלב קר וחם. אם אנחנו לא שותים חלב וכל מה שאנחנו רוצים מהמכונה שלנו זה את שוט האספרסו המחזק בכל שעה עגולה, אז נוכל להסתפק במכונת אספרסו קטנה וחזקה שתספק את כל צורכי האספרסו שלנו. בכל הנוגע לפינת הקפה במשרד – אנחנו בהחלט צריכים להתחשב בשוֹתי החלב שבינינו ולרכוש מכונת קפה מרהיבה לעסקים עם מקציף מקצועי ועם כל הפונקציות המפנקות האחרות להכנת שלל משקאות קפה אהובים.

מתכת או פלסטיק?

איך אתם אוהבים את המכונה שלכם – ממתכת או מפלסטיק? זאת שאלה מאוד חשובה. החומר שממנו מכונת הקפה עשויה מעיד על חוזקה ועל יציבותה. מכונות לשימוש ביתי בדרך כלל עשויות פלסטיק וזה בסדר גמור – לשימוש ביתי לא צריך יותר מזה. מכונות גדולות יותר – במשרד, בחדרי ישיבות, בבתי קפה או אפילו בבתים פרטיים של חובבי קפה מושבעים – צריכות להיות מסיביות כדי למנוע תזוזה בזמן הפעלתן וכדי שיעמדו בלחץ המופעל עליהן בעת פירוק והרכבת מסנן החליטה. מכונות גדולות ומסיביות שעובדות ללא הפסקה לאורך כל שעות היום עשויות לרוב ממתכת איכותית מסוג פלדה או נירוסטה.

גם לאחריות יש חשיבות

מחירן של מכונות הקפה עולה ככל שעולה הפונקציונליות שלהן. מכונות קטנות להכנת אספרסו ביתי הן לרוב זולות יותר ממכונות פונקציונליות שמגיעות עם מקציף חלב ומגוון אפשרויות להכנת משקאות כמו קצר, ארוך, קפוצ'ינו ואמריקנו. תקופת האחריות למכונות ביתיות קטנות תהיה קצרה יותר – לרוב שנה – מתקופת האחריות שניתנת למכונות עסקיות גדולות לשימוש משרדי־עסקי מסיבי.

אז שנצא להפסקת קפה?

כל מכונת קפה שתבחרו – בין אם לשימוש ביתי ובין אם לשימוש עסקי – תשרת אתכם נאמנה ותמלא את יומכם בקפה מפנק ומענג. קפה טחון או קפסולות, עם מוקצף או בלי, אספרסו או קפוצ'ינו – עולם הקפה הוא תמיד מפנק, תמיד איכותי ותמיד כאן בשבילכם. כל זמן הוא זמן טוב להפסקת קפה. אז שנצא?

שיתוף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים

האם קפה מפריע לקשב וריכוז

קפה, משקה פופולרי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנו בשל טעמו העשיר והשפעותיו המעוררות, מכיל קפאין, ממריץ טבעי הידוע ביכולתו לשפר את הערנות הנפשית, המיקוד והריכוז.

למה כדאי להגיש קפה עם פירות

הגשת קפה עם פירות יכולה לשפר את החוויה החושית הכוללת ולספק שילוב מענג של טעמים, מרקמים וניחוחות. בעוד שקפה נהנה לעתים קרובות בפני עצמו, שילוב