סכיני מטבח שחובה בכל בית קפה

סכין מטבח

בתי הקפה בישראל ביצעו בשנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית והם מציעים לכל סועד תפריט מגוון ועשיר מאד.

מקצועיות – זה שם המשחק

כדי שלקוחות יגיעו שוב ושוב לבית הקפה, על הצוות לגלות מקצועיות בכל רבדי העשייה שלו. זה מתחיל מפולי קפה איכותיים ומארומה נפלאה שממלאת את החלל בכל פעם שמכינים כוס קפה טעים במיוחד לאחר הלקוחות, עם חלב חם או קר.

זה ממשיך במנות הייחודיות שנבחרו לייצג בית קפה זה. יש מקומות שמציעים לקהל כריכים מגוונים כמו אלו עם חביתה, גבינות, ירקות, סלמון מעושן ועוד. כמו כן סלטים אשר מכינים אותם במקום על פי ההזמנה מירקות טריים. אפשר להרגיש בכל ביס את העובדה שמדובר בירקות שהם במרקם מעולה ואין על כך פשרות.

סכינים במטבח של בית הקפה

כדי להגיע לתוצאות מרשימות, חשוב להיעזר בכלי ההגשה המתאימים ביותר. צלחות בגדלים שנים, ספלים וכוסות זכוכית באיכות יוצאת דופן, סכו"ם נוח לאכילה, תבלינים, מפיות, מגשים אסתטיים ועוד. כמו כן בעת ההכנה של ההזמנות מומלץ להשתמש סכיני מטבח שחובה בכל בית קפה. הם ברמה גבוהה ולכן כשמבצעים כל חיתוך בסכין שהוא המתאים ביותר לסוג מזון ספציפי, מקבלים חיתוך אחיד ומקצועי.

השימוש בסכינים ייחודיים במטבח

  • לחיתוך של ירקות הן קשים והן רכים מומלץ להשתמש בסכין שהוא בעל להב מסורי. גם העובדים בבית הקפה מופתעים מהקלות שבה חותכים את הירקות השונים.
  • אם בתפריט של בית הקפה יש שימוש בגבינות קשות, כדאי לחתוך אותן באופן מדויק וזאת בזכות החורים שקיימים לאורכה של הסכין שמיועדת לחיתוך גבינות, פרוסות הגבינה יוצאות מדויקות וללא זנבות.
  • לצורך חיתוך של חלה, לחמניות, פיתה או כל סוג אחר של לחם, כדאי להשתמש בסכין משוננת ארוכה, בהתאם לאורך המקסימלי של ככר הלחם או החלה שבהם משתמשים בדרך כלל כדי להכין כריכים.

ההבדלים בעת הכנת המנות למזמינים

כל מי שעובד במטבח מבחין לאט לאט בהבדלים ובנוחות המקסימלית של החיתוך של המוצרים השונים באמצעות סכיני מטבח שחובה בכל בית קפה. לאחר שהעובדים מתרגלים לסכינים המדהימים, הם כבר לא מעוניינים להשתמש בסכינים הקודמים. בבתי קפה שמגישים גם מנות בשריות, או נקניק מעולה, משתמשים בסכין שף שמתאימה למטרה זו והחיתוך הוא דק דק. המידות הללו מתאימות מאד ללקוחות אשר מזמינים מוצר זה בתוך כריך או בתוך לחם טרי, כדי שיתאים לגודל.

שיתוף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים

האם קפה מפריע לקשב וריכוז

קפה, משקה פופולרי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנו בשל טעמו העשיר והשפעותיו המעוררות, מכיל קפאין, ממריץ טבעי הידוע ביכולתו לשפר את הערנות הנפשית, המיקוד והריכוז.

למה כדאי להגיש קפה עם פירות

הגשת קפה עם פירות יכולה לשפר את החוויה החושית הכוללת ולספק שילוב מענג של טעמים, מרקמים וניחוחות. בעוד שקפה נהנה לעתים קרובות בפני עצמו, שילוב