מתכונים קלים שאפשר להכין עם קפה

טירמיסו

אומנם קפה הוא אחד המשקאות הנצרכים ביותר בעולם, אך הוא גם נפלא בתור מרכיב במנות שונות. במאמר זה נביא לפניכם מספר דוגמאות למתכונים הכוללים בתוכם את הקפה.

טירמיסו

טירמיסו הוא הקינוח המזוהה ביותר עם קפה. שכן יש לטבול את הבישקוטי באספרסו ולהרכיב את תחתית העוגה המדהימה הזו. בשלב הבא יש להכין את הזביונה – הקרם של העוגה ולסיום יש לבזוק מעליה קקאו. את הטירמיסו ניתן להכין גם כקינוח אישי בכוסיות קטנות כאשר ניתן לראות את השכבות השונות של הקינוח היפהפה הזה.

מתכונים עם קפה

פילה מניון עם קפה

פילה הבקר נחשב לאחד הנתחים המשובחים ביותר, כדי לשדרג את הכנתו יש להוסיף לרוטב יין וגם קפה, יחד עם שאר המרכיבים של הרוטב. לפניכם יתקבל ציר משובח המשולב עם מיצי הבשר שצרבתם, בשילוב התבלינים, עשבי התיבול וכמובן הטעם של הקפה אשר יקפיץ את המנה למחוזות חדשים.

פטריות צלויות בשילוב קפה

אם בא לכם להתפנק עם מנה ראשונה, קלילה וטעימה במיוחד כדאי לכם לנסות את המתכון הבא. הקפיצו כמה סוגי פטריות במחבת. את הרוטב המשובח אשר נותן להן את טעם הקפה המצוין, תכינו משילוב של אספרסו עם וורמוט, שמנת מתוקה ותבלינים נוספים. לפניכם תתקבל מנה שאף אחד לא יוכל להשאר אדיש לטעמה הכה ייחודי.

מאפינס קפה

לפעמים מתחשק לנו קינוח עם טוויסט, מאפינס קפה יספק עבורכם בדיוק את זה. קינוח קטן שכיף לאכול לצד שתיה חמה או כוס קפה. כל שעליכם לעשות הוא להוסיף למתכון המאפינס שלכם שוט של אספרסו והרי לפניכם מאפינס נפלאים בטעם קפה.

עוגת ביסקוויטים עם נס קפה

עוגת הביסקוויטים היא אחת העוגות הטעימות והמוכרות ביותר שיש. היא גם נכנסת לקטגוריה של מתכונים קלים בשל הכנתה הפשוטה האורכת מספר דקות בלבד. למי שרוצה להעניק לעוגה זו טעם של קפה, יכול לטבול את הביסקוויטים דווקא בקפה נמס במקום רק בחלב. טעם הקפה הספוג בביסקוויטים יעניק לה טעם נפלא ומשודרג.

עוף במרינדת אספרסו וחרדל דיז'ון

למי מכם שאוהב את טעמו העז של חרדל הדיז'ון ייהנה עד מאד מהמתכון הבא, שכן הוא כולל טעמים דומיננטיים במיוחד שעוטפים את העוף ומשווים לו טעם נהדר. כדי לאפשר לעוף באמת להיות עסיסי, נימוח ורווי בטעמים יש להכין עם הקפה והחרדל בתוספת תבלינים ועשבי תיבול מרינדה שבה תוכלו להשרות את העוף ורק לאחר מספר שעות שבהם העוף שהה במרינדה תוכלו להכניסו לתנור ולקבל מנה שהיא פשוט מעדן.

קדירת בשר מהבילה בשילוב טעמי קפה

אין דבר נפלא ומפנק יותר מקדירת בשר מהבילה וגדושה בירקות נפלאים להתחמם בימים קרים וסגריריים. הקדירה הזו אינה רגילה משום שעל טעמי הקדירה המצוינים והמסורתיים היא מעניקה טוויסט מיוחד בדמות קפה. שילוב מנת אספרסו בתוך הקדירה הופכת את טעמי המנה ליוצאים מן הכלל. חובה לנסות.

שיתוף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים

האם קפה מפריע לקשב וריכוז

קפה, משקה פופולרי שמיליונים ברחבי העולם נהנים ממנו בשל טעמו העשיר והשפעותיו המעוררות, מכיל קפאין, ממריץ טבעי הידוע ביכולתו לשפר את הערנות הנפשית, המיקוד והריכוז.

למה כדאי להגיש קפה עם פירות

הגשת קפה עם פירות יכולה לשפר את החוויה החושית הכוללת ולספק שילוב מענג של טעמים, מרקמים וניחוחות. בעוד שקפה נהנה לעתים קרובות בפני עצמו, שילוב